Europa

10 september | Ponta Delgada, Walvissen en dolfijnen spotten Vandaag de eerste dag nadat we gisteravond laat aangekomen zijn op Sao Miguel. Sao Miguel is het grootste eiland van de Azoren. Ons hotel, Albergaría Matriz, in Ponta Delgada is vlakbij het vliegveld. Gisteravond zijn we met de huurauto van het […]

Azoren

Een rondreis in mei 2013 door Zuid-Italië, een reisverslag. 29 april | Sorrento Vroeg in de ochtend nemen we de taxi vanuit Rome naar het vliegveld, Ciampino. Dit blijkt toch het beste vervoer middel te zijn naar het vliegveld. Op Ciampino staat er een shuttlebus klaar om naar de auto […]

Zuid-Italië

Een rondreis in mei 2013 door Sicilië, een reisverslag. 4 mei | Siracusa | Catania In de ochtend ontbijten we nog in Tropea. Wat we al dachten blijkt echt zo te zijn. We zijn de enige gasten in het hotel. Er is een tafel gedekt voor het ontbijt, dat verder […]

Sicilië

Een stedentrip in april 2013 naar Rome, een reisverslag. 24 april | Eindhoven – Rome Vanuit Eindhoven vliegen we met Ryanair FR9616 naar Rome Ciampino. Dit vliegveld ligt ten zuiden van Rome en is niet heel groot. Bij het aan vliegen van Rome komen we over de stad en zien […]

Rome

Een reisverslag van mijn reis door Zuid-Italië. Deze reis begint met een stedentrip in Rome om vanuit daar met een huurauto naar de verschillende plaatsten te rijden. Uiteindelijk uitkomende in Sicilië om daar het vliegtuig terug te nemen. Deze reis was ruim 2000km en ging langs plaatsen als, Sorrento, Paestum, […]

Italië

Een reisverslag van mijn stedentrip naar Berlijn. Na inmiddels al een heel aantal stedentrips gemaakt te hebben. Barcelona, Parijs, Bratislava, Wenen, Madrid en New York is het deze keer Berlijn geworden. De reis gaat deze keer per trein. Dag 1 – De treinreis Eindelijk is het dan zover. Vandaag gaan […]

Berlijn

Een stedentrip in oktober 2005 naar Barcelona, een reisverslag. Vertrek naar Barcelona Het is mooi weer als we van huis gaan, we zijn met drieën op weg met de trein naar Schiphol, waar we aankomen direct onder de vertrekhal. Lopend naar de incheckbalie zien we al dat bij onze balie […]